onsdag, januari 16

laktritsglass

jag älskar lakritsglass! speciellt med kinuskisås! idag har jag varit i studion och spelat in en ny låt med mitt band, den blev helt okej men refrängen måste vi nog repa lite till på. så har jag jobbat med en annons till ålands tv och fotat en intervju till cobra. om någon undrar så kostar 1/8 annons i ålands affärer 130€, men bara 40 € i cobra.

ikväll är det direktionsmöte, och jag undrar när dendär "ersättningen" kommer. de har inte frågat efter mitt kontonummer och jag har inte hört ett knyst om det. om jag inte får lite ersättning snart är jag inte med! jag ger väl blanka fan i vad det beslutas om, förrutom ikväll, för ikväll ska vi bestämma om Mk får fara till stockholm på fredag (heheheh). ironi ironi ironi

jag blir så arg på mig själv, jag känner mig aldrig snygg. varje gång jag ändrar på mig tittar jag tillbaka och suktar. idag suktar jag efter ljust långt hår som det här



och när jag hade det där håret suktade jag tillbaka till min vita fina korta page, och när jag hade den suktade jag tillbaka till mitt långa vita hår, men när jag däremot hade det håret saknade jag min orginalhårfärg. när jag hade min orginalhårfärg saknade jag mitt urblekta röda, men när jag hade blekt mitt urblekta saknade jag mitt mörkbruna. ni kan ju gissa vad jag saknade när jag hade mitt bruna.

jag kommer aldrig vara nöjd med mitt hår innan jag har gått igenom alla hårfärger man kan ha så jag ska fanimig klara av att ha alla hårfärger (alltså naturliga) som finns innan jag dör. kanske innan jag blir vuxen och mogen och tråkig också.

just nu vill jag hursomhelst ha orange hår med långa extensions. det är mitt mål till sommaren. jag vet bara inte om jag ska bleka det innan juni eller efter juni. jag tror det blir före, men jag måste få lite ekonomiskt support från mina paranteser först.

jävligt intressant att veta förstår jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen haha, har du länkat mig? Vad glad jag blev :)