söndag, augusti 10

jag



jag är en av zodiakens flirtigaste, mest charmerande och allmänbildade personer. jag älskar att lära mig nya saker men har sällan ro att behålla fokus särskilt länge. trots min bristande koncentration lyckas jag snappa upp lite av varje vilket gör mig ytligt insatt i de flesta ämnen. att fånga mig är inte lätt, du måste börja med att behålla min uppmärksamhet i mer än fem minuter. det gör du med lite mystik i kombination med intelligens och en hel del variation.

hösten, framför allt oktober och november, blir en period då jag tar tag i allt som har med träning och hälsa att göra. det är en lång process från tanke till handling för min del. redan under nyåret säger mitt horoskop att jag lovat mig själv att bli nyttigare.

det ser ut som att jag planerar en längre resa i slutet av sommaren/början av hösten. det här blir en dröm som går i uppfyllelse. för mig handlar det om mer än sol och bad, jag vill möta nya kulturer och träffa spännande människor.

visst låter det underbart? well, thats me. (källa: elle)

1 kommentar:

Anonym sa...

det är väl jag också då, antar jag ^^ hihu :)