fredag, december 19

partynight

Photobucket

ikväll ska jag (troligtvis, jag hinner ju ändra mig tusen gång om ännu) inviga min weekdayklänning på hotell arkipelag. till den tänkte jag ha mina omänskligt höga strappy t-strapheels från gojane, ett par svarta eventuellt leopardfärgade strumpbyxor och mitt kejdehalsband från friis&company plus mitt indiskaarmband och vinrött nagellack. haha jag skrev vagellack först, mysigt. sen kanske jag lånar henkes volumaster och våfflar mitt hår, det kan bli interesting! ska försöka mig på en ganska sotad sminkning också, så det är bäst jag börjar snart.. oh my god vilken jobbig procedur jag har framför mig.

det blir först stopp hos henke för hårfixning och fördrickande (och godisätande, jag vill ha lösgodis ikväll!) och sedan skulle vi tydligen till någon fest hos någon tony. det blir säkert finfint.

ha en fin kväll alla, så ses vi på arken! puss

Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

men maad. exakt sådär såg jag ut förra helgen, fast svart klänning då. :) och jag valde också mellan leopard och svarta strumpbyxor. :O OCH jag hade ett liknande armband.

alltså, du har en grym stil. ;)

Anonym sa...

du var jättefin !:)

Anonym sa...

hihi, jag hörde att toffes chef.. örjan tyckte att dina klackar var väldigt höga när ni stod i arken-kön. hehe:P