måndag, mars 30

inte ens en bra rubrik kan jag få till idag (och jag hatar såna här rubriker)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

det här har jag pysslat med idag. och jag tror faktiskt det blev riktigt bra (ja, det här också) för till och med frippe skrev i ett mail att jag "ju faktiskt inte är så förbannat kass ändå". det måste vara den finaste komplimangen jag fått av honom, ever. nu laddar jag ner antm säsong tolv, dricker drickyoghurt, går igenom bilderna och småkollar på ncis. nätter är så grymt underskattade, varför ska man gå och lägga sig när man äntligen vaknar till liv?

fan, nu måste jag skriva en rolig text. det är så jävla jobbigt, jag har en sån dag när allt jag skriver känns krystat och ansträngt. hoppas det är bättre imorgon, så jag kan slänga ihop en skitbra text innan jag far till stan. vi satsar på det.

Inga kommentarer: