tisdag, april 6

the way the cookie crumbles

ett par in,

SHOOOO

ett par ut. funderar på att sälja bort mina gullegull chloekopior till ankelboots från topshop. men
tänkte kolla här om det är någon i vasa eller på åland som vill ha dem innan jag lägger ut dem
på diverse sidor. storlek trettiosju är de och begagnade, men ändå i bra skick. vet inte riktigt
ännu vad jag vill ha för dem, men maila mig eller kommentera om du är sugen. nu måste jag verkligen
gå och lägga mig. är så trött så jag mår illa.

img_1425_26041525
elins bild

4 kommentarer:

my strand sa...

oj jag blir sugen som tusan.

Emma sa...

jag är MYCKET mycket mycket intresserad !!!!! // Emma H

pernilla sa...

fina! sugen! :)

Madelen utan e sa...

nämen vad fint! någon som ger mig femtio euro för dem? nypriset låg på cirka 1000 kronor.