fredag, november 12

fredag

idag är det fredag. en fredag när jag är hos min pojkvän och känner mig allmänt tillfreds. en fredag när jag har
guldiga finger- och tånaglar. en fredag när jag är omgiven av passionfruktsskal. en fredag
när joel med flit stannade i sängen istället för att gå på sina första lektioner. en fredag när jag också vill ha en
skitsnygg jumpsuit som petra tungården. en fredag när det hopar sig skolarbeten,
men det egentligen inte riktigt spelar någon roll för mig just nu. en fredag när jag lyssnar på fruktansvärt bra och
cheesy musik (jag vet inte vad som har hänt med mig, alla låtar jag gillar innehåller ordet "baby"
"love" eller "you"). en fredag när jag har duschat men inte har någon hårfön och därför ser ut som ett dagisbarn i
håret. en fredag när jag kryper ihop i joels mjukisbyxor lite, längtar tills han kommer hem från sin fältmätning och
GIS-lektion (don't ask) så jag kan tvinga honom att dricka vin och vara äckligt mysig med mig. gillar den här fredagen.

2 kommentarer:

bobby sa...

cuute! ta vara på tiden och den där härliga känslan!(: <3

Marzu sa...

Satan i gatan vilken timglasfigur! Sjukt snyggt alltså!