torsdag, augusti 4

LÄNGTAN

Jag längtar efter så himla mycket saker just nu.

Jag längtar efter att få fara till Borås på praktik på Nelly och kanske bo i Göteborg (!)
Jag längtar efter att träffa mina klassflickor i november, åh vad jag tänker krama ihjäl dem.
Jag längtar efter att Asta ska komma hit om mindre än två veckor.
Jag längtar efter min lediga vecka i slutet av månaden.
Jag längtar efter att fara hem och äta ihjäl mig på körsbär.
Jag längtar efter söndag när vi ska ha photoshoot på Hagaslätten.
Jag längtar efter att Joel ska komma hem med frukt och choklad om en timme.
Men allra mest längtar jag nästan efter att sova. Är så trött JÄMT. Orkar inte.


2 kommentarer:

Henrika sa...

Hur ska du kunna träffa alla från klassen redan i oktober?

Madelen utan e sa...

var trött när jag skrev