torsdag, augusti 2

END OF AN ERA

Idag jobbar jag min sista dag som fotovikarie på Nyan. Från och med måndag kommer jag att gå under titeln fotograferande skribent istället. Som tur är får jag en del fototimmar genom min nyfödda bäbis Mad Creations. Funderar på att börja göra lite hårförlängningar med tejp (http://www.hairtalk.de) också. Om någon är sugen - maila mig på madelenholmstrom at gmail.com, vetja! Är det något annat ni är intresserade av (styling, makeuprådgivning, klippningar osv osv i oändlighet) så står jag såklart gärna till tjänst. Speciellt i höst! Nu ska jag lägga på ytterligare ett lager av min nya fantastiska upptäckt Buxom lips från Bare minerals och skutta iväg på ett fotojobb. Önskar jag hade mer tid att blogga, men det kanske kommer en tid snart igen!


Inga kommentarer: