torsdag, oktober 25

LA AKTIV BLOGGERSKA MAD


Tjena, aktiv bloggerska jag är. I det här kaoset som kallas mitt liv så krävs det ett medium snabbt som Instagram för att jag ska hinna och orka uppdatera. Har uppgraderats på jobbet sedan sist vi hördes dock, nu mera är jag anställd och sitter på balkong tillsammans med Petter och Moe på Moore. Jag är asglad för det egentligen, men på grund av att jag låg uppe hela natten och kollade på amerikanska X-Factor så är jag helt död idag. Det finns mycket att berätta dock, efter jobbet idag ska jag försöka hinna och boka tatueringstid till exempel!

Men nej, nu kallar jobbet, som ni får läsa mer om i Nyan någon dag. Ska slänga upp lite jobb jag gjort här så fort jag hinner! Finns en del gott!

2 kommentarer:

angelica sa...

åh, grattis till anställningen! vad glad jag blir för din skull :)

Heidi sa...

Nej va roligt!!!!!! Vaddå, är du heltidsanställd nu? =O Det var den praktiken det ;)