lördag, januari 6

lite-sån-här-dag-idag



igår trodde jag att det skulle bli en vanlig tråkig sitta-hemma-och-rita-och-lipa-kväll, men istället blev det en fanny-och-madde-på-stan-och-är-jätte-coola-kväll, fan vi måste göra det igen. fanny är bra. dessutom utnyttjar jag henne för att få vistas i hennes rum ;D det är mest fint. jag orkar inte blogga så mycket, jag har hemlängtan till min mysiga rummiknubb-blogg, som man kunde göra mycket personligare än den här DOCK så stilrena skit-blogg. jag ska skaffa mig ett liv och på måndag får jag äntligen (!) träna igen :] YES YES YES YES


jag har en uppnå-under-2007-lista

1sy klart min klänning (köpa en dragkjed och sy dit den x))

2städa min garderob och slänga diverse fula saker som för små jeans och för korta t-shirts

3läsa mera böcker

4spara pengar

5kirra lägenhet

6kirra jobb

7kirra hela mitt liv

8vara snällare

9gå ner i vikt

10forts på föregående: träna mera

11sköta mig i skolan


det där får räcka för idag så jag inte får prestationsångest!

Inga kommentarer: