söndag, januari 21

saltvik gör mig deprimerad




jag känner hur jag igen, efter min underbara vecka i stan, börjar sjunka tillbaks i mitt saltviks-moode. när jag är hemma, sitter jag instängd på mitt rum, ensam som en påse nötter och funderar. jag har oftast spärr, vilket leder till total isolation, och ingen orkar bry sig om att ringa eller messa till mig heller.

jag behöver en drastisk förändring i mitt liv. jag bytte sida på min bena, får se hur länge det håller. kanske det är början på nånting nytt och roligt. eller kanske inte. borde jag färga håret brunt? borde jag bli mera social? borde jag fylla 18? svar på sista frågan: JA. toblerone innehåller 530 kcal/100 gram. MMM ENERGI ! cosmopolitan är bra. foto alandia är dåligt. jag vet inte var jag ska vara på min 3veckors praktik, för dom ville inte ha mig.

den enda som vill ha mig är ted, JIPPI han sover och spelar fotboll.

jag vet, jag är SUPER PEPP :)

Inga kommentarer: