måndag, juni 15

garderobsrotande i eckerö

Photobucket
ikväll har jag varit hos elin, och inte vilken elin som helst - utan världens bästa elin.

Photobucket
världens bästa elin har världens bästa garderob, så medan hon laddade ner alla linkin parks skivor förrutom patriks favvo "reanimation", som hon tydligen avskydde. tänk vad olika man kan vara - så rotade jag igenom hela garderoben.

Photobucket
den här klänningen älskar jag. den är hemmasydd, femtiotalsaktig och gjord i världens finaste tyg.

Photobucket
jag funderar på att sno den av elin, eller alternativt köpa en liknande egen. om någon har nåt liknande är jag högst intresserad. så himla fint med svarta strumpbyxor, höga skor och bruna armar. gosh.

Photobucket
så här ser det ut i elins rum. många bakelseklänningar och en fin gammal byrå. den där sladden inanför dörren är hennes telefonladdare, och hon snubblar på den hela tiden.

Photobucket
haha jag vet inte var jag ska börja beskriva den här bilden, men först det första: mina tuttar är inte sådär sneda egentligen, jag loovar. för det andra: jag älskar elins svarta vippigga kjol, och idag är första gången jag fått den på mig, det är fantasticilicious. over and out.

Inga kommentarer: