måndag, juni 29

haha åh facebook

Photobucket

tidpunkt: sex på morgonen? eller fem? jag har ingen aning om jag ska vara ärlig.
plats: efterfest (eller "det är ingen efterfest, det är bara folk som kom hit" - citat joel) på klinten.
sinnestillstånd: lite suddigt. men jag har ett minne av att jag och kasper pratade om michael jackson, vilket kan förklara min thriller-sitt-dans.
allmän feelis i rummet: per längst till vänster i bild gick hem precis efter den här bilden togs tror jag, av vad jag kan döma av hans ansiktsuttryck iallafall. fredrik ser ut att leta efter någon bättre musik än den joel för tillfället spelar där i bakgrunden, kasper behövde nog gå hem att döma av hans kroppsspråk och ansiktsuttryck - men han stannade tyvärr (för honom själv) och shottade tequila en kvart senare. haha och jag tror det är joshua som har somnat där i höger utkant av bilden.
outfit: svartvita trosor, randig tisha från gina tricot och jeanskjol i bomull från motel som jag nu i efterhand har kostaterat att nog inte mådde så bra av att jag sov utomhus i den i några timmar senare på morgonkvisten. åååh nu har jag även konstaterat att den måste bli "handwashed in cold water". kul. inte.

4 kommentarer:

Anna sa...

Haha jaså, vadå för idé? :)

Himo sa...

och inte ett ord om vårat solande på busshållplatsen... eller Glenn...

Madelen utan e sa...

casper med c

Madelen utan e sa...

haha va? har jag rättat mig själv i min egen blogg? utan min egen vetskap? WHAT?