lördag, mars 20

skolreportage i ålandstidningen

bloggskola6

jag hörde att heidis och mitt gulliga lilla reportage till ålandstidningen har publicerats nu, så då
kan jag ju slänga upp lite snuttiga bilder från den dagen tänkte jag. ovan kan du alltså beskåda dreamteam.

bloggskola5

petra och henke i vår hudvårds- och manikyrklass

bloggskola7

min snuttegulliga sambo och en ole henriksen-schampoflaska

bloggskola4

jag hade en sån himla fin fön-bilds-idé. den gick desvärre helt åt helvete så heidi fick blåsa på dem med en fön bakifrån istället.

bloggskola2

det här är vår salong där vi gör makeup, klipper och även från och med måndag FÄRGAR! can't wait.

bloggskola1

obli-porträtt

bloggskola3

2 kommentarer:

Madelen utan e sa...

jaha, det hade jag ingen aning om faktiskt. får inte veta ett skit - bara att de inte vill ha mig anställd :D och haha, jag tar det som en stor komplimang :D

Madelen utan e sa...

haha nå visst, jag är väl glad att jag får fota till nåt alls liksom :D och jaaa jag vet, hon är en sån liten sötknopp!