fredag, mars 26

freeeeeedag

nu ska jag ta på mig ett par sockor, lägga i den sista hårnålen i håret och vänta på att cajsa och
jyri kommer och hämtar hem mig till dem. känner mig lite som ett skilsmässobarn, men det är
helt okej när man får ha henke som mamma och cajsa och jyri som pappa. tror jag ska lägga på
hundvalpsögonen och få dem att köra via med mig till koti pizza och sen kanske köpa lite öl? ja
det låter helt bra. sen ska jag typ analysera cajsa och rota i hennes garderob. låter väl som roligt
fredagsnöje? tycker jag iallafall.

fri3

fri1

och jag kan uppenbarligen inte se normal ut på kort idag. kanske är det att jag inte känner igen
mitt rena self. har levt i smutsig misär i fyra dagar och inte tvättat håret. undrar om jag duschat
alls nu när jag tänker efter.. hur som helst, ser ni? inga boobpics idag heller! fantastiskt.

fri2

2 kommentarer:

Erica sa...

du har fått så långt hår!

Madelen utan e sa...

nååå kanske lite, men inte tillräckligt!