torsdag, juni 2

BOYFRIEND JEANS


När jag städade garderoben här hemma i tisdags hittade jag ett par slitna ljusa jeans i Joels enorma byxsamling. Några hundögon, avklippta byxben och blödande fingertoppar senare tror jag att jag har hittat mig sommarens bästa jeansshorts! Jag har alltid ett par avklippta shorts som jag bor i om somrarna, och detta känns som THE par 2011. Joel säger att jag får avlång rumpa i dem, men det skiter jag i.

Haha, diggar min galna min på bilden under, jag ser helt psykotiskt glad ut! Har börjat köra sommarsmink utan mascara, har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte. Men det kvittar idag, känner mig alldeles lätt och svävande. Har eventuellt praktikplats på gång inför hösten och har fått saker gjorda som legat och gnagt under en längre tid. Nu tror jag att jag ska gå på en liten sommarpromenad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snopp!

hani sa...

apsnyggt!

Madelen utan e sa...

apsnoppt!