söndag, februari 10

INSTAWKND


Okej, så den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men inte blev den desto sämre för det. Oavsett är faktum att den är över alldeles för snabbt. (1) I fredags var jag så sunkigt (inte på ett bra sätt, Filip) klädd på jobbet att det var ett skämt. Jag vet inte vad som hände den morgonen. (2) Men när jag slutade jobbet var jag via butiken och köpte lite helglyx, tog en dusch och (3) drog ut på stan på några öl med bästa Elin.

(4) På lördagen var jag och shoppade lite och fick utan att jag ens bad om det en djup analys av mina pattar samt BH-handledning. Konstaterade att jag efter åtta år med bröst, en Estenomutbildning och en jävla massa timmar av prövande och klämmande kan underklädesdjungeln bättre än någon femtioårig konsult på Åhlens. Blev för en sekund sugen på att jobba med underkläder men ångrade mig snabbt när jag insåg hur trist det hade vart att stå i en butik dagarna i ända. (5) På kvällen var det tänkt att jag skulle gå och titta på Williams spelning, men somnade till i sängen och vaknade med ett rödvinssug från helvetet. Hävde i mig några glas till senaste avsnitten av Ponnyakuten på SVT (ja.) och somnade gott. (6) Idag har jag haft morgonmys hela dagen, gött ändå.

Inga kommentarer: