lördag, februari 9

MYCKET PÅ G, TJOFRÄS

(Riktigt gammal bild från ett personporträtt på ålänningen Johan Karrento. Måste rota igenom allt mitt gamla stuff när jag letar bilder till portfoliohemsidan. Intressant äre.)


Fruktansvärt dåligt med bloggtid den här veckan. Usch och fy. Känns som att senaste tre veckorna bara varit ännu mer jobbkaos än vanligt med längtan till helgerna som spenderats med att fredagen tagit slut för snabbt, lördagen sovits bord och söndagen spenderats i gott sällskap. Jag jobbar iallafall på med t-shirtprojektet, försöker få ihop det i studion och har nu även anställt en webbdesigner som hjälper mig att bygga upp min portfolio. Ska bygga in bloggen där och jävlar vad bra det kommer bli! Nu ska jag springa ner på stan innan det stänger och försöka hitta nåt att ha på mig på Finest blog awards på onsdag. Ska gå dit med fyra kostymklädda män, vad fan har man på sig då för att passa in snyggt?

Inga kommentarer: