torsdag, mars 7

DET KÄNNS ALLTID BÄTTRE EFTER 12 TIMMAR SÖMN

Idag är jag på topp. Har sovit ut och dessutom halsat en latte, vilket leder till att jag är helt uppåt väggarna. Är mycket tishor på huvudet just nu. Både mina och Jockes och nu ska vi även börja producera här i studion. En utvilad Madde är tydligen också en självsäker sådan. Jag är så nöjd över att kunna så mycket som jag faktiskt kan. Utbildning är underskattat, speciellt inom min bransch. Hur fantastiskt är det inte att kunna färganalys när man sitter med bildretusch? Rättade precis Sveriges bästa retuschbyrå gällande färg på bakgrund eftersom modellen helt klart hade en kall hudton. Gött! Nu ska jag dra på lunch och shoppa tomt på American Apparel med Bingos kort. Puss!


Har tisha på mig från egen webbshop. Check it out!

Inga kommentarer: