söndag, mars 10

KÄRLEKEN



Åh herregud hörrni, jag hade börjat bli övertygad om att bilderna från årets midsommarfirande på Gabbas stuga hade försvunnit. Och så plötsligt hittade jag dem. Gråter nästan av lycka och kärlek här!


Patte skötte grillen.


Simon sysselsatte sig med andra manliga sysslor under tiden.



Sandra och Malin.





Troligtvis världens snyggaste och bästa vänner. Utan dessa två vore jag ingenting. På allvar.



Fräknig nos.




Här var Saga fortfarande bara en gullig mage!



OKEJ?! TÄNKER RAMA IN DEN HÄR BILDEN OCH HÄNGA UPP FÖR DEN ÄR SÅ FIN SÅ JAG DÖR!!!!!


Where I grew up.


Gött sommargäng osv.



Svårt att tänka mig hur man kan ha det bättre än såhär.


Elin gillar bearnaise.


Saltvik. Den riktiga kärleken.


Ännu en bild på Elin.



Dessa fina människor!





4 kommentarer:

Lenin sa...

MEN DÖR VAD FINT. Sommar!

Pam sa...

Men bröl vad vackra bilder, sommar nu bitte.

Johanna K sa...

Helt sjukt vilka vackra bilder, de ger en sån härlig känsla av sommar och kärlek :D

angelica sa...

så himmelens fina bilder! ÅH!