onsdag, augusti 15

kära läsare,

den här veckan börjar mitt nya liv. jag ska från och med nu försöka att leva nyttigt och fräscht. inget onödigt godis, bullar, glass, chips osv. dricka mer vatten och motionera mera. äta nyttigt, mycket sallad och försöka hålla igen när det gäller flottig mat. jag känner att det skulle göra mig mycket mognare, och godis och sånt får man ju äta ibland, men man behöver ju inte trycka i sig det i såna mängder som jag har gjort nu ett tag. när man fikar finns det alltid ett frächare alternativ än berlinermunk när man är ute och fikar dessutom, så det finns inga ursäkter!

det är så förbannat dyrt att träna på träningsverket. för ett bronskort (som har bindningstid från september till maj !) ska dom ha 40nånting i månaden, I MÅNADEN gott folk. I MÅNADEN. men vad har man för val om man vill gå på deras gruppträningar? avancias suger så hårt, iallafall lokalerna och byggnaden. varför kan inte TV ligga i stan? kanske det blir avancia ändå i vinter?

jag sitter och pillar på en layout till skolkatalogen, och jag vet inte, men det känns lovande. jag har en bra idé, eller tillochmed två stycken. men jag tror inte att klassen / hela mk kommer tycka det så snyggt som jag hoppas det blir. det känns som jag inte riktigt tycker att samma saker är snygga som resten av klassen ibland. ganska ofta.

och jag kan bara tänka på gisela! SPÄNNANDE

Inga kommentarer: