söndag, april 5

weekend

oj vad den här helgen har gått snabbt. det har varit en fantastisk helg på sitt speciella sätt. fantastisk för att jag har hunnit umgås med fina vänner, ätit massor av godis, pratat, sett på filmer och jobbat en massa. jobbet var fantastiskt, inte för att det hände mycket och intressanta grejer, utan för att jag för typ första gången någonsin faktiskt inte hade ångest innan jobbet eller nu efter jobbet även fast en del bilder blev riktigt riktigt dåliga och jag presterade under min nivå på endel jobb. jag är ändå nöjd.

jag har tagit en massa fina bilder på vårsolen och mina fina wayfarers, men de bilderna ligger någonstans i mina mappar på jobbdatorn i stan så det blir inte mycket visande av dem tyvärr. däremost ska jag försöka ta en massa fina bilder imorgon om det är soligt, jag har nämligen ett nytt objektiv (alltså Nikon AF 50/1,8D för er som är intresserade av sånt) som jag eventuellt ska köpa. fineMANG.

nu måste jag få ansökningsbilderna klara. för fan, kan någon ta mig i kragen?

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

sviiiin, jag vill ha nya wayfarers!!!!!