tisdag, oktober 6

färglärelektion

förra veckans färglärelektion spenderades i ett fönster. likaså den här veckans. vi håller just nu
på och gör färganalyser på varann och alla kan inte analyseras samtidigt, vilket ger väldigt
mycket dötid. men det kan vara jävligt najs med dötid i sällskap av så fina bruttor som de i min klass.

Photobucket
någon jävligt cool brutta som jag ägde i badminton i vårt vardagsrum ikväll.

Photobucket
cissi gjorde färganalys på mig. jag blev sommar, som tur var.

Photobucket
något jävligt coolt, jävligt oskarpt gäng.

Photobucket
sen fick jag då alltså en inbakad fläta längs hela huvudet. är så skönt att jag överväger att raka
av mig håret och satsa på en ful men bekväm look i höst.

Photobucket

Photobucket
cissi fick också en fläta. men hon borde inte få ha sånt, höll på strök med av ett slag över
truten av den där enorma (och helt sjukt tunga) flätan.

Inga kommentarer: