måndag, juli 18

TÄNKTE FARA UT OCH SPRINGA, MEN SEN KÄNDE JAG BARA "NÄÄ" SÅ JAG SMINKADE MIG ISTÄLLET


Kände mig lite dryg och tyckte jag såg så himla nätt och smal ut när jag lutade huvudet och hade munnen lite öppen, så jag var tvungen att föreviga det med min webbcam då min lilla D700 ligger på Nya Ålands huvudkontor och vaktar min plats som jag lånar av Erkki i några veckor. Jag håller för övrigt på att go helt bananas. Om jag inte får en ledig dag med lite chill, sol och glada människor snart så kanske jag fastnar i den här dvalan av jobbolepsi som jag är i just nu. Scary shit.

Jag borde för övrigt blogga mer. Jag har så mycket bokstäver i mig efter den här tystnaden att jag inte vet var jag ska börja.

..ja

Det blev för övrigt himla snyggt att lägga eyelinern riktigt långt in i innersta ögonvrån. Borde jag göra oftare. Men först: fjärde säsongen av True blood!


Puss / Ert gummiface

Inga kommentarer: