lördag, april 21

första inlägget in a while



vårat internet fick på fredagkvällen för sig att inte vilja fungera mera, så vi var avskärmade från världen i typ 5 dagar, och när vi fick tillbaka internet kändes det inte lika lockande att blogga mera av någon anledning, DÄRFÖR är det här det första inlägget på aslänge.


jag har inget mer att tillägga typ. fest hos simon ikväll och jag kan inte ha högklackat för min stortå är nästan död. iallafall nageln, eftersom den fick en step-up-bräda på sig igår på pumpingen. jag somnade tidigt och stängde av telefonen.

förresten får jag ganska bra lön på ålandstidningen och så fixar det sig eventuellt med annat jobb också. skönt. nu ska jag packa och sen fara till stan, bara pernilla skulle svara! svin.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur mycket lön? :O