måndag, april 9

den snöiga morgonrocken



härligt med en snödust mitt i påsken sådär. påsken har förövrigt varit mycket mer roligt/glatt/allmänt tummenupp än jag nånsin kunde hoppas. lite kalas och lite mys med diverse pojk- och flickvänner, i helgen och mycket godis, pasha och fjädrar. sådär som påsken ska vara.

imorgon är det skola, och jag kan knappt vänta tills jag får visa upp mitt praktikintyg till micke och han får läsa raden där det står "...madde är den bästa praktikant vi någonsin haft!" mwhaha sug på den ni, classmates. nejmen säkert har alla fått sommarjobb, kompisar för livet, kontakter i branchen, erfarenhet och allt detdär.

jag måste börja plugga på teorin nu. kanske det blir den första saken i mitt liv som jag inte skjuter upp! kanske kanske kanske kanske! men antagligen lär jag ju sitta kvällen innan och kallsvettas med sida 1 uppslagen.

haha ge mig en fiat 126 utan mossa på golvet tack. världens GULLIGASTE bil, mwhah.

godnatt

Inga kommentarer: