onsdag, april 4

ÖKA INKOMSTERNA



chips på en torsdag, för mamma har junta och lagar mina jeans. det är good shit det också. jag vill ha en speedlightblixt, blir så jävla grymma bilder med en vettig blixt mot vad det blir med den inbyggda eller utan. mööp. idag hade jag INGENTING med i tidningen tror jag, pepp! och, haha, jag ska dit imorgon fatstän jag inte har praktik längre, ännu mer pepp. eller det är nog kul, jag vill fan dit, men sen får det vara slut på praktiken, och början på sök efter jobb, jag BEHÖVER verkligen ETT SOMMARJOBB så snälla om nån har ett liggandes kan ni ge det till mig.

jaha då var den här kvällen slut också då, utan att jag varken fotade till utställningen eller jobbade på min flashfilm, fan jag MÅSTE jobba på flashfilmen alltså, MÅSTE för jag vill ju börja jobba med animeringen, men först måste jag rita domdär jävla bakgrunderna. grauuuwwrrr

nu ska jag fortsätta läsa "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. jag känner igen mig som fan i den alltså. jag måste också ÖKA INKOMSTERNA för jag klarar inte heller av att MINSKA PÅ UTGIFTERNA, hur kan det vara så grymt svårt? jag köpte världens finaste tunika idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, det var dit chipsen försvann..

Anonym sa...

nej. simon har någge liknande. och de är inte fina :S