lördag, november 1

BITE ME!

Photobucket

igår var jag en viktoriansk vampyr och tillsammans med min kollega vlad elin dracula ägde vi skiten ur mariepark och sög och spydde på vårt offer fanny.

efter mariepark var jag till arkipelag tills stängningsdags och det tragiska med hela kvällen är att jag inte ens tog kort typ. vi hade så jävla bråttom när vi for till stan elin och jag så vi förlitade oss på att alla andra skulle ta kort. men jag ska försöka göra ett ihopplock av bobbys, henkes och alla andra brudars bilder och visa upp här så småningom. jävligt roligt hade jag iallafall, tills min pojkvän som jag skulle åka hem med dissade mig och lämnade mig ensam kvar i stan med en naughty antoinette-klänning, vampyrtänder och en tår i ögat.

(och nej vi är inte med i xits tävling, vi är bättre än så)

2 kommentarer:

Anna sa...

Du hade absolut kvällens sötaste klänning :)

Anonym sa...

sugen på att fixa en header åt mig nån dag när du inte har nåt viktigt att göra? :) och du ska ju inte alls jobba samma pass som mig imorgon :( jag som så såg fram emot det. trååkigt