fredag, oktober 31

vardagligt tjafs

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- "herre. gud. need. plattång."

Hur mycket kontanter har du på dig?
- ganska mycket faktiskt, fick nyss en femtiolapp av en gubbe med mustasch.


Vilket ord rimmar på "test"?
- FEEEEEST.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- jag vet inte för min telefon ligger i terminalen och FUCK jag har glömt att lägga på ljudlös.

Sätter du etiketter på dig själv?
- bö


Ett ljust eller mörkt rum?
- ljust. jag vill ha vita väggar i hela mitt hus så jag kan använda dem i foto-avseenden.

Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
- Anna. jag tycker hon är äckligt bra på att formulera sig, och har en fin spiral.

Vad gjorde du vid midnatt?
- jag dunsade i säng med en goodiebag från damernas afton, fiddit trött.

Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- "Mad?"

Var ligger ditt närmaste seven eleven?
- typ.. kungsgatan?

Vilket uttryck använder du mest?
-

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- t to the e to the d

Vilken ålder har varit bäst hittills?
- 15 tror jag faktiskt, hahahahaha vad hemskt

Din värsta fiende?
- erkki santamala? haha jag berättar nån annan gång

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- en teckning av cherry blossom girl

Vad var det senaste du sa till någon?
- "biip biip biip biip glunklimit overcrossed"

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- en miljon lätt.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- inte är det k på jobbet iallafall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"äckligt bra på att formulera sig"

aw, tack! :)

Anonym sa...

hej. såg att du hade skrivit om de snygga skorna från zara, som kom ut förra våren. skulle du vilja sälja dom?:) hör av dig till mig om du vill det. merita_ahmeti@hotmail.com har nämligen varit kär i dom sen första gången jag såg dom på en blogg:)

Anonym sa...

Erkki Santamala tar typ de sämsta bilderna någonsin. Bilden på Majken, luciakandidat nr 7, var inte speciellt smickrande. Väldigt dålig vinkel.