onsdag, september 5

BONDLURK















Herre-gud. Vilken jävla bondlurk jag har varit idag. Jag kom hem halv åtta på morgonen och sov några timmar i mammas och pappas dubbelsäng med lite sköna beats på från datorn. Sedan har jag rullat runt på gården och i mitt kaosiga rum utan varken smink eller byxor hela dagen. Käkat plommon, vindruvor och äpplen (det är fan food heaven på slätten för en Madde just nu) och kammat mitt långa hår. Siktar på att ta tag i viktiga saker som bokföring, slutarbeten och Stockholmspackning imorgon. Man behöver nog sådana här dagar ibland för att orka finnas till och så vidare. Har haft en alldeles för hektisk vår och jobbfylld sommar för att hinna stanna upp och tänka. Jobbigt bara när hjärnan ska hålla på och få för sig saker som inte alls passar in i vad man har planerat.

1 kommentar:

Annika sa...

Härliga bilder Mad! :-)