torsdag, september 13

STOCKHOLM EDITION

Den här hösten kommer att se lite annorlunda ut här på bloggen. Just nu håller jag nämligen som bäst på att flyttpacka inför Stockholm som jag sticker till på söndag. Det har varit mycket frågetecken gällande min praktikperiod, och jag har mest gått runt och väntat på att allting ska gå käpprätt åt helvete, men som vi alla vet så löser sig alltid allting om man bara ligger tillräckligt länge i fosterställning under täcket. Skämt åsido. Jag har alltså råkat snubbla in på praktik i Bingo Rimérs fotostudio och fastän jag inte ens har kommit till Stockholm ännu, så vet jag att den här hösten kommer bli fantastisk. Jag har väl tänkt försöka blogga en del både från studion på Östermalm och min troligtvis supermysiga etta på Söder och allt där emellan, men fram tills att jag landat i Stockholm lär det vara lika tomt här som det är fullt upp i min tillvaro.

Samtidigt som jag magknipssaknar mina fina tjejer i Vasa så är jag så otroligt jävla lycklig och lättad över att äntligen vara klar med Finland. Efter jag har fått klart mitt slutarbete i november och godkänd praktik så får jag i December min Estenomtitel och kan göra precis vad fan jag vill. Vad nu det är.

Hur som helst, vi hörs om några dagar när jag blivit Stockholmare!


4 kommentarer:

Henrika Josefine sa...

Då ska vi fan ha tid att hänga! Det har jag bestämt! <3

Madelen utan e sa...

Givetvis älsklingsfis <3

Stina sa...

Woop, jag gick förbi Bingos studio på Östermalm här om dagen! Jag började jobba på en byrå på Östermalm i måndags. det är fett! Vi ses på gatorna! och HUR lyckades du få lägenhet?

Madelen utan e sa...

Woop, vad kul! Haha, "ses på gatorna" låter jävligt suspekt, men det kanske vi gör då! Jag har faktiskt inte gjort ett skit, utan har bara turen att ha världens bästa praktikplats som ordnar boende och sånt åt mig. Kunde inte vara nöjdare!