måndag, januari 8

kjolar kjolar kjolar överallt hoppas att det aldrig blir kallt


jag vill ha en snygg kjol! TYP exakt en sån som på bilden. som jag för övrigt har snott från michaela. Idag började skolan, det var skönt och jag vet inte varför men yasmine gjorde mig så glad, vi måste faaan ha klassfest snart igen den förra var bra liksom. och nu är ju ännu fler folkes 18 *hoppa skutta*. JO OCH FÖRRESTEN, nästa vecka kommer jag att bo i stan en stund, fa-an vad skönt att slippa..landet. haha fuck landet !!! sånt gör en madde glad, speciellt om hon fick ut ett fysikprov idag som bestod av "jätte bra madde" "bra!!" "suveränt madde!" och med bara två fel på. det är inte varje dag jag har nåt att skryta om, så SUCK IT IN. eller jag gör det, eller äh jag är så trött så jag inte orkar tänka. lite manikyr och sen i säng med en film? JA TACK

Inga kommentarer: