tisdag, december 7

THE PHOTOSHOOT

jaha, funderade en stund på hur jag skulle lägga fram dem, men det är väl bara att smälla hit alla sju
bilder och vara glad. här har ni resultatet av vår photoshoot.

modell: heidi hellén
styling: madelen holmström, henrika haasiosalo & cecilia ekman
hår: henrika haasiosalo
make up: cecilia ekman
foto: linda tallroth-paananen
retusch: madelen holmström








har man lust kan man se vår moodboard igen här och backstagebilder från 
fotograferingen här.

och ja, vad tycker ni? kom snälla med kritik, oavsett om den är positiv eller negativ. det är alltid kul
och framför allt sjukt nyttigt att höra. mina egna åsikter orkar jag inte ta upp nu. det blev nog helt bra.

12 kommentarer:

hani sa...

döläckert! det ser så himla proffsigt ut, liksom direkt taget ur nått high fashion-magazine! lovet it. bra jobbat tjejer!

Madelen utan e sa...

tack hanna!

bobby sa...

snyggt säger jaag!

Annika sa...

Helt super bilder!!! :-) Ni får vara stolta!

Katja sa...

Jäkligt snyggt fina kläder och smink och frisyr. Bra jobbat! Det som stör mig är dock "solkatterna". De ser onaturligt ut, lite Kissie style. Specielt Halon kring Råttan. Men som jag skrev innan, skitsnyggt arbete i övrigt!

ida sa...

kan hålla med katja, fast jag tycker bild två på smyckena. MEN snygg tjej, snyggt hår, snyggt smink, snygga kläder, snygg miljö. hade varit fint med en kontrastbild typ en svartvit bild på hennes ansikte rakt framifrån, där hon har en "allvarlig/exposed/naken"-min. jag tror du förstår vad jag menar, du kan ju det här väldigt bra tycker jag!

mycket, mycket bra jobb! (hon är lite lik en ung janice dickinsson på bild fyra, och det är ju inte dåligt!)

Madelen utan e sa...

katja: tack, tack, tack och linsöverstrålningen var helt meningen att skulle se onaturlig ut. ville att det skulle bli lite flummigt och "fel". förstår dock om det inte faller alla i smaken.

ida: tack så mycket. hade dock velat fota själv - men man kan inte alltid få som man vill.

Nina sa...

Jättefint, verkligen! Gillar all rekvisita, som smyckena och de fina möblerna (mattan!!!).
Det enda jag la märke till var väl att hennes rosett ser mycket glansigare ut än resten av hennes hår, så det blir rätt tydligt att det inte är hennes hår (...eller?)!
Men gryyyyyyymt ändå, du är alltid så duktig!

emme bygger bo sa...

tjusigt!!

angelica sa...

sista bilden... dösnygg! love it, love it, love it. men är sååå nyfiken på hur alltihopa hade tett sig om DU hade fotat. då hade jag nog dött lite till.

Madelen utan e sa...

tack angelica, och jag håller med dig till hundra jävla procent. hade så jävla gärna velat fota men jag fick ju inte den här gången.

Madelen utan e sa...

för övrigt är att något jag gjort är lite "kissiestyle" den värsta förolämpningen jag fått på jävligt länge.