torsdag, december 20

JULSEMÄÄÄÄ



När den här jäveln är färdigt uppladdad är det JULSEMESTER FÖR HELA JÄVLA SLANTEN, BABY!

Från och med helgen hittar ni mig förmodligen full på valfritt åländskt uteställe eller ihopkrupen på antingen Patriks soffa eller hemma hos mamma och pappa i Saltvik ätandes julgodis eller lussebullar. Har i och för sig så mycket roligt inbokat under julen på Åland så det antagligen kommer gå alldeles för snabbt. Men låt mig säga såhär: Utan denna ledighet vet jag inte om jag hade kunnat undvika den där oroväckande väggen länge till alltså. Så illa har det känts. Har, utan att skämta, jobbat dygnet runt de senaste tre månaderna. Ser på påsarna under mina ögon, fettansamlingarna på min kropp och mattheten i min blick att det inte är en hållbar livsstil. 2013 ska fan bli ett år där jag tänker mer på mig själv. På alla sätt. Inleder det med att dra på SPA med Elin imorgon. Fan vad jag är värd det.

Men vad säger man, vi ses på Åland?

Puss!

Inga kommentarer: