fredag, januari 6

NEW IN


Det bästa med ett nytt år, förutom nya förväntningar, champagne, erfarenhet och annat givet, kommer alltid att vara DEN NYA KALENDERN. Finns inte mycket som är bättre än att slå upp en ny kalender och fylla i den. Har dessutom gått och förälskat mig i Moleskines kalendrar, anteckningsböcker och kollegieblock. Inte bara för att jag känner mig så väldigt artistisk och konstnärlig när jag plockar upp min svarta lilla notebook. Men.. mycket därför.


Tadaa! Ritplattan! Blev slutligen en Bamboo Pen&Touch eftersom jag inte har någon aning egentligen. Av vad jag har hunnit testa så verkar det bra, nu måste jag bara lära mig att hantera den också. Kan återkomma med recension i ett senare skede.


Guden. Boken. Kärleken.


Plus lite nya saker i garderoben. Bland annat denna fantastiska hoodie från COS som är helt omöjlig att fånga på bild (ser på bilden ut som en fliströja jag oavsiktligt snott från Eckerö Linjen), ÄNNU en metallictröja och en ankelklänning med vargtryck från Zara. Älskar den. Joel tyckte "Fan vad ful, den ser ut som något man köper på Punkt shop. Eller som ett Nightwishomslag. Eller båda. Vill du se ut så? Som ett nightwishomslag från Punkt shop?" Och det vill jag ju!

1 kommentar:

Henrika Josefine sa...

Den där metallictröjan ser ut att vara i exakt samma material som min kofta/tröja/whatever från Zara :D