söndag, januari 29

SVERIGES COOLASTE MORSA


Igår spenderade jag största delen av dagen sängliggandes. Inte för att jag var särskilt trött eller ledsen, men jag var helt fast i en blogg. En mammablogg. Cecilia Blankens mammablogg. Om hon lyckas få mig att vilja ha barn så måste hon kunna få vem som helst att vilja det. Jag skrattar så jag får ont i magen och jag bubblar av kärlek när jag läser. När jag blir mamma vill jag vara precis som Cecilia Blankens. Kunde inte sluta skratta åt det här inlägget. Och sen älskar jag hur skön attityd hon har till sina döttrar, typ som i det här inlägget.

Jag tror vi lämnar det där, vill ni ta ett själva hittar ni numera hennes blogg i min länklista eller HÄR.

1 kommentar:

Malin sa...

Haha Jag fastnade också på hennes blogg här om dagen!! (eller natten) cool mama.