söndag, juni 6

vilken suverän jävla helg det här blev

önskar jag hade haft bilder att förklara med. men det enda jag kan erbjuda idag är
ett webcambild på mitt eget slitna self, vilket kanske inte säger så mycket
mer om min gårkväll än att jag var vaken alldeles för många timmar i
sträck och gick alldeles för långt barfota imorse.
känner att det kanske är about
time att börja släpa med mig doris (as in kameran) på lite fler tillställningar om vi ska komma
ihåg den här sommaren som den fantastiska sommar jag förutspår den att bli.

slit

nu ska jag försöka luska ut var min sambo håller hus, och sedan tvinga henne att hålla mig
vaken några timmar till. är. så. sjukt. jävla. trött.

och nej simon, jag har inte glömt dig. men tyvärr kan jag inte tälja något särskilt smaskigt från
natten som varit. inte mer än att det imorse hittades lösögonfransknippen överallt i sängen. där
jag spenderade alldeles för lite tid detta dygn. får försöka ta igen det inatt. end of internal
mumbo jumbo.

och ja! jävla roligt jag hade på arken inatt by the way. träffade så mycket människor som jag
inte sett på ohälsosamt länge. allt från föredetta kollegor, pojkvänner och bästa
vänner till nya bekantskaper, dryga och fantastiska bögar och
barndomskompisar.
ni får fan se till att dyka upp lite oftare än en gång i året.
typ hela resten av sommaren.

Inga kommentarer: