tisdag, november 22

TYGLA ER, BRUDS

För nu ska jag visa er något rätt så fantastiskt på alla sätt och vis. Hur skulle Gotland, bästa Photoagencyteamet, Christian Göran, Gabriel Gezaw (och var det kanske Mathilda P som gjorde smink?) och en solig höstdag någonsin kunna bli fel? Ever? Jimmy har gjort en grym film, och det jag såg av Pers bilder älskade jag också. Hoppas verkligen den där bilden vi velade med kom med till slut. Visar er när tidningen kommer ut! (Vilket torde vara any day now). Tills vidare, klicka här för att se filmen.

3 kommentarer:

maestro sa...

haha åh man vill bara dit och vara med honom

Anonym sa...

alltså sen när är 5 cm långt helskägg snyggt? Fyfan. Kan vara den äckligaste snubbe jag någonsin sett. Förresten kan du väl förklara nångång vad din del i bilderna riktigt är? På bilderna på dig från Nelly står du ju oftast och håller i nått, som ett rörligt stativ typ..?

Madelen utan e sa...

Det var inte speciellt trevligt. Vadän detta hat mot Christian? Skägg tenderar trenda lite just nu jo, men det betyder ju inte att alla gillar det? Precis som med vilken annan trend som helst. Visst kan jag berätta min del i bilderna, men jag har inte fotat, det har jag inte. Dessutom blir jag inte direkt sugen på att göra någon effort för någon som skriver så otrevligt som du, kära anonym.