söndag, juli 1

bil bil brum brum

den var ju söt , skulle inte sitta sådär jättefel, men jag vill helst ha en snygg cykel. en kronan dam modell fast inte så kraftig skulle vara perfekt. men inte fan finns det någon cykel för mig tydligen. nu är första turen över, och nu händer ingenting till 13.30 turen sätter igång. kanske man skulle tagit med sig en bok eller nånting. helst skulle jag vilja sova. bara sticka hem, eller nej inte ens det behövs. jag klarar mig med bilen, bara jag får vara i horisontell position med stängda ögon kan jag vara var som helst. fast idag när jag kommer hem, lovade ted att han skulle vara där. jag hoppas han är det också.


det är ganska skönt att jobba morgon på söndagar. vid klockan 2 är man ju klar, och den sista får man lön för 12 timmar, bara för några timmars halventusiastiskt telefonsvarande och en eller två bilincheckningar. jag längtar till klockan blir 12.00 så vi kan börja gå ut och checka in bilar. sen är dagen typ slut, feels good.
nu ska jag byta dator, och sätta mig och halvsova med en apelsin. nån borde handla hit frukt tycker jag. det är så jobbigt att skala apelsiner. jag saknar skolan lite.

Inga kommentarer: