måndag, juli 16

ett snedsteg

STEG 1
Skostorlek?
36/37
Civilstatus?
happily married typ
Höger eller vänsterhänt?
höger
Kär?
i am fo' sho'

STEG 2
Skor som du bar idag:
toffelliknande platta
Dina svagheter:
jag är glömsk, lat & har dålig självkänsla
Rädsla:
att vakna upp en morgon och vara superfet, och inte komma ur sängen
Målsättning:
att göra nånting av mitt liv. resa skitmycket, bli det jag vill (som jag inte har listat ut ännu, men), ha en lycklig familj, och dö innan jag blir invalidiserad

STEG 3

Första tanken då du vaknar:
snälla bara 5 timmar till
Innan du somnar:
åhnej jag skulle ju ha städat/tagit p-piller/ringt farmor/duschat/ätit/sprungit till grannen/matat fisken, you name it

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola
McDonalds eller Burger King
Adidas eller Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea
Choklad eller vanilj

STEG 5
Svär du?
inte så mycket, mest bara när jag är arg
Sjunger du?
jo, mest i fyllan och i duschen
Duschar du varje dag?
jo, helst två gånger också, men jag försöker undvika
Röker du?
jag försöker hålla mig borta från sånt man bli beroende av (säger jag iallafall, egentligen tycker jag att cigg och kaffe smakar så jävla äckligt så därför vill jag inte börja)
Gillar du skolan?
ja, iallafall klassen och inriktningen, sedan finns det ju lite att klaga på också
Tror du på dig själv?
verkligen verkligen verkligen inte, det ligger nog på minussidan
Kommer du överens med dina föräldrar?
jag försöker, men när dom är så mongolodiska

STEG 6
Har du under den senaste månaden

Druckit alkohol?
lite kranna kanske
Rökt?
kanske ett bloss max alltså
Shoppat?
jooo duu, om det är NÅGOT jag har gjort den här månaden så är det shoppat. alla andra månader också, iockförsig
Ätit en hel ask müsli?
inte ett enda korn ens !
Ätit sushi?
nope
Stått på scen?
nope
Skejtat:
dubbel-nope
Bakat?
trippel-nope
Stulit något?
jo, men jag säger inte vad

STEG 7
Har du någonsin

Däckat eller varit jättefull?
kanske jag har, men det ska vi inte prata så mycket om
Blivit kallad hora?
jo i femman på träslöjden av ricki tror jag
Blivit nerslagen?
nej bara knuffad, det behövs inte ett slag för att få ner mig

STEG 8

I framtiden

Namn på barn?
nu kommer alla tycka att jag är creepy men mina barn SKA heta ebba,theo&gabrielle, that's it
Hur vill du dö?
lycklig, relativt frisk och med nånting trevligt i syn
Vad vill du bli när du blir gammal?
en pigg jävla mört som motionerar istället för att sitta hemma och ruttna ihjäl och få åderbråck, blodpropp och cancer

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
inte så himla många, bara speciella utvalda som skulle säga samma sak om mig
Antal CD-skivor du äger:
massa jävla skit, minst 30
Antal piercings:
örona och sådär, och snart en till kanske, hihihihiih
Antal tatueringar:
noll komma noll noll och jag vill inte ha nån heller
Hur många gånger har du varit med i tidningen?
ovanligt många gånger, mitt namn är med rätt ofta också
Antal saker jag ångrar
ganska lite faktiskt, man lär ju sig av domdär sakerna, men jag ångrar typ att jag slutade spela gitarr och att jag inte började på redskapsgymnastik när jag var 6

Inga kommentarer: