lördag, juli 7

><

what a morning
först somnade jag om efter duschen och sov 45 minuter extra. så jävla skönt, men så jävla dumt. sen var jag helt seg och ögonen orkade inte hålla sig uppe. fläkten blåste i ögonen så de kändes som russin, och när jag lade på solglasöonen för att förhindra det problemet så blev det så mörkt och mysigt att min kropp ville tillbaka till horisontell ställning i sängen, men hjärnan ville köra bil i 100 km/h. ingen bra kombination.

100+ bilar med 8.30turen, och jag gjorde allting fel haha. jag orkar inte ens räkna upp alla jävla problem som uppstod alltså.
13.30 är det också röv-mycket bilar. hoppas det går bättre då. ikväll är det middag hos henrika kanske? om det inte har blivit några ändringarrrrrrrrrrrrrrrr prr prrr prrr

2 kommentarer:

Anonym sa...

eckerölinjen är inget kul ställe att jobba på, man tröttnar på alla jekla människor ^^

/Elin -jobbet

Madelen utan e sa...

sometimes :P