tisdag, juli 3

madde + 700 g



pernilla vill inte skicka bilderna från klassmiddagen hos erica för hon är sjuk och skulle sova. det är tråkigt tycker jag. nu är det bara 2 dagar kvar till min lediga dag! och sen är det bara en helg tills jag börjar jobba på ålandstidningen. och daniel skulle kolla igår om det gick att fixa så jag är ledig på bustersafarihelgen, om det inte löser sig så dör jag en liten bit. men då kanske jag får fota på rockoff å andra sidan..

casandra messade och sa att det är middag hos henrika på lördag, skoj skoj skoj. skyler är så gullig. men snart ska vi också få hem våran bäbis, kattbäbis iochförsig, men bättre än ingen bäbis alls. igår åt jag upp 700 gram vindruvor (!) haha

och från och med idag, anamma

det är jättefint väder ute, puss på att jag ska på jobb om en timme och jobba till halv9 ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

puss på att jag ska på jobb om en och en halvtimme och jobba till 10 ikväll :*

Anonym sa...

örribörri jag vill också klassfesta :( men jag tror att jag ska ha klassfest/fest första helgen på rockoff :P bara någon orkar släpa sig till mig när det är rockoff