tisdag, juni 15

totalt förstörd

enda sen jag på morgonmötet imorse fick höra om sebbas bortgång har jag varit helt förstörd.
till en början var det bara chock, som sedan övergick i någon form av avtrubbning och sedan
övergick i total misär. jag har gråtit och gråtit och gråtit. som tur är så har jag jättefina kollegor
på nyan som har varit jättegulliga. jag vet att jag är känslig när det gäller sådana här saker, men
den här dagen har jag inte kunnat tänka på något annat än sebba.

när jag var borta från mitt skrivbord en stund hade någon på redaktionen varit och ställt en ros
på mitt skrivbord som doftade helt fantastiskt. det gjorde nog min dag. fick mig att orka skriva
en hel artikel om ekologisk nypotatis. vilken underbar första artikel i tidningen va?

blomma

ma' table

blomma2

3 kommentarer:

Anonym sa...

och denna sebbas är?

Anonym sa...

Vem var sebbe? I'm sorry for your loss :(

Madelen utan e sa...

http://www.alandstidningen.ax/article.con?id=22781&iPage=1