tisdag, april 3

palestinasjalen, converseskorna, hårförlängningen och brunkrämen

"Anda och jag kom fram till att gamla människor och får är ganska lika. Båda är politiskt oberoende, lite läskiga att umgås med, prata ogärna hastiga samtal, och tuggar med tänderna så det smäller"
- Madelen Holmström, April 2006



yo ho bo. idag var näst sista dagen på praktiken. (..tror jag) om inte sebba och daniel menade allvar med det som dom sa om att jag skulle få 'välja själv' om jag ville vara en extra dag eller om jag tänkte stanna hemma och få dåligt rykte inom mediabranchen typ, hehe ehh.

på påsklovet vill jag fara och shoppa, nån som vill ge mig lite stålars? usch vad dåligt. jag är inte på hummör idag alls. jacob är inte på jobb, det är inte lika roligt då. eller roligt är det hela tiden, men jacob liksom lättade upp stämningen lite. skönt med någon lite yngre där, även fast han hackade lite på mig, haha fast det undgår jag nog inte nu heller, dom andra två är minst lika bra.

ikväll tänkte jag baka nånting till sista dagen, men jag kommer inte på nåt gott och enkelt men som ändå verkar genomtänkt, mwahah btw så sa casandra att det fanns massa såna skor som jag vill ha din sko bland annat. det är praaa, bara det inte kommer till åland, då blir det som palestinasjalen, converseskorna, hårförlängningen och brunkrämen :D haha eller vad pernilla och jag nu sa idag. på torsdag kanskekanske jag och pepé min sköna ska på standup på arken och spana på magnus betnér. hoppas han är ful i verkligheten så vi slipper drewla. påtal om pernilla borde alla läsa hennes "praktikant-tankar" i nya åland idag. haha jag har redan skrattat åt maskförsäljningen två gånger, men det var förtfarande lika skoj. fast lite sorgligt ändå på samma gång. jag vill också passa på att ta det här tillfället i akt att säga: "skriv blogg ditt as, annars tar jag tillbaka allt snällt jag nyss sa! puss"

vill nån köpa nåt av mig så är det bara att ropa till. en suzuki pv kanske, eller en dvdfilm? kanske ett plagg? byxor? en kamouflagefärgad kjol? kanske en rosa polotröja eller ett par ljusa låga jeans använda en gång? tjoa till så ordnar det sig :)

Inga kommentarer: