onsdag, april 11

jag är så cool



idag ringde daniel och bekräftade att jag fick sommarjobb på ålandstidningen. fyfan vad bra, hoppas jag kan prestera nånting. usch vi har bara gått 2 dagar i skola, men jag saknar redan praktiken som fan.

och idag i klassen fick jag världens diss. vi skulle alla berätta om våra praktikplatser, och vi hade 2x45 minuter på oss, vilket vi trodde att vi skulle hinna på. efter att alla utom 4 personer hade berättat klart var det äntligen min tur, och jag skulle precis öppna med nånting i stil med "min praktikplats var den bästa i heeela världen!", när pernilla eller solli säger: meen micke, kan vi inte ta oss andra innan vi lyssnar på madde, hon pratar ju alltid så längeeee.. där satt jag och förväntade mig lite stöd av min klasslärare. men NEJ han klämmer ur sig "ja okej vi tar er före". jaha jaja just de tack. så fick jag 3 minuter innan lunch att berätta om 3 veckor på, innan alla gick på lunch. det kändes bra i mitt lilla harhjärta.

imorgon ska jag fan meja ner min pojkvän med linsen och trycka av!

Inga kommentarer: