onsdag, april 25

jag såg dig lägga glassplitter i gräset




varför ringer inte eckerölinjentanten? varför skjuter arkentanten upp vår date hela tiden? varför blir det så skit med nyan? varför får jag inte jobba hela sommaren på ålandstidningen? varför är allting så oplanerat? varför är inte våra utställningsfoton 50 cm istället för 25? varför kommer jag inte få några pengar i sommar? varför har jag inte en speedlightblixt? varför går det skit med mina mjödetiketter? varför har alla helt plötsligt blivit så dåliga på att blogga? varför blir det inte sommar?


just ja! ignorera sista meningen! imorgon skulle det bli uppimot 25 grader i söder sade dom på teven! halleluja praise the lord, och jag kommer dagen till ära gnälla över smutsigt hår, mensvärk & min buk. jag bara känner det på mig liksom. men catrin ska ge mig choklad, hallå det piggar upp iallafall. jag ser på "säg att du älskar mig" som veckorevyn har hissat som fan, och recenserat "UDERBAR OCH BÄST OCH HALLELUJA" typ, screw you veckorevyn liksom. den suger röv för alla mumlar och är dåliga skådisar, jag skulle ha lyssnat på kommentarerna på piratebay, suck. suck. suck. suck.

"Det var ett tag då jag tog bilder av tegel. Bara tegel.
Men sen tyckte jag papper var finare. Mycket finare."

så poetiskt.

Inga kommentarer: