söndag, april 1

skofetish



jag har blivit från vettet kär i den här modellen på skor, men jag har inte hittat dom i butik, förrän min kära vän catrin gick och köpte såna. nu funderar jag bara på om jag vill ha kvalitet - eller billigt och bra, och om jag vill ha svartvita - eller helsvarta, och om jag ska köpa på internet - eller fara till sverige. plus och minus med allting. men så är det väl alltid. eller inte i mitt liv, där går det mesta på minus just nu. vilket par tycker du jag ska köpa? vilka är snyggast?

vill någon köpa en moped påtal om ingenting? en suzuki PV -98 för 800<>

jag ska sno pengar av mamma och pappa så jag kan fara och shoppa. eller så kanske dom erbjuder sig lite frivilligt. vad vet jag, men jag antar, tror och gissar att det blir ett nej om jag frågar efter kash. jag behöver lite nya klänningar och skor, och en och annan bh kanske. tur att studiestödet kommer om 3 dagar!

nu ska jag försöka sova, så jag orkar upp till den nästnäst sista dagen på praktiken, när DANIEL kommer tillbaka på jobb efter ca 2 veckor. daniel på jobb = bra, för han verkade gilla mig. så måste jag komma på vad jag ska baka för nånting till dom tills på onsdag när det är sista dagen. kanske bullar eller någon kaka. någon kaka låter bättre, men vad för nån?

so long suckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att dom svarta passar dig bättre, men det är ju nördens åsikt också ^^

Anonym sa...

huj. pingvinskor. inte fina alls! köp ett par fina ist ! haha.