söndag, december 16

my personal wiews




jag tycker inte om kåldolmar och hastiga beslut.
jag tycker att världen skulle vara bättre utan godis och onyttigheter.
jag hatar att vakna av att någon tänder lampan (egentligen hatar jag att vakna ö.h.t)
jag älskar att illustrera och få uttrycka mig kreativt.
det bästa man kan äta är lussebullar och lasagne.
jag tycker om alla färger.
jag tycker att veganism är onaturligt men ändå coolt.
jag gråter lite när jag tänker på global uppvärmning.
jag gråter egentligen vad jag än tänker på.
jag gillar att fota, men inte på kommando. då blir det inget.


jag tycker jävligt mycket, och 2008 kommer ni att få höra ännu mera av mina åsikter i ålandstidningens panel i lördagstidningen. så det är bara att vänta nu barn, snart får vi veta mer om madde och hennes åsikter om allt möjligt.

Inga kommentarer: