onsdag, december 5

rich bitch



idag hade jag egentligen tänkt skriva ett långt och filosofiskt inlägg om mina tankar jag hade på bussen idag. men jag hinner inte. så jag ger er en lite update istället bara. igår fick vi ju studiestöd och skatteåterbäring här på holmen, så idag var jag och catrin och luftade plånböckerna. jag fick 298 euro, NÄSTAN 300. så jag kände mig tät och köpte en gullig modströmväska och en päls (fråga inte) som från början hade kostat 59 euro, men nu vad nedsatt till 18. nån gång ska jag använda den. den är faktiskt rätt fin. lite svårburen sådär bara, men det har inte hindrat mig förut!

ted och jag och moa bakade ericas mammas goda bananjoggis-chokladkaka ikväll. asgod. jag orkade bara med en bit, men pappa åt fyra stycken. det är ett bra betyg! kanske slänger upp receptet här nångång när jag har TID. nu ska jag göra nåt annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja! Gärna receptet, jag har tappat bort mitt eget så :( och jag ÄLSKAR den kakan :D