måndag, januari 24

AFFORDABLE


när mina kära klasskompisar har suttit i skolan och trögat med photoshop har jag, eftersom jag är teh
master och slipper de lektionerna, gått från skolan (!) och varit på stan. kollat in reor och köpt
strumpbyxor, en fodralklänning OCH världens finaste kofta som jag dreglat över när den var på
normalpris. fick den för 17 euro istället för 45. inte så tokigt inte.

nu ska jag chilla lite med conan och pizza innan jag tar itu med alla saker jag måste ha gjort innan
imorgon när jag och finaste idus hoppar på tåget söderut. måste ta ut sju (!) påsar sopor, diska sju ton
disk, lägga i lite löshår, packa stuff och.. det var nog allt. toodles!

2 kommentarer:

cajsabajsa sa...

om du får alltför tråkigt i ekenäs kan du ju alltid redigera lite bilder från i fredags, eheheh

Madelen utan e sa...

kan du slå dig i backen på cajsabajsa!